Multumiri asociatiei IHTIS

Dragi cititori,

Am avut bucuria de a cunoaste in acest weekend o asociatie minunata pe nume IHTIS , asociatie ortodoxa infiintata de un grup de tineri cu dizabilitati fizice si sustinatorii acestora. Mass media, care cunoaste aceasta asociatie spune despre ei ” Asociatia IHTIS este scoala celor care refuza sa se declare invinsi si a acelora pentru care ” nu pot” nu exista” .

Am avut deosebita bucurie de a o cunoaste pe Mihaela Mihaescu, presedintele acestei asociatii precum si pe domnul Florin Racoci- producator , mombru fondator si sustinator al actiunilor acestei asociatii.

La sarbatoarea martisorului organizata de Asociatia IHTIS,  ce a avut loc duminica, 28 februarie 2010, alaturi de membri acestei asociatii, a fost prezentat si un spectacol folcloric sustinut de cativa artisti ce sprijina aceasta asociatie.

CONIL Kindergarten isi propune sa devina un sustinator al activitatilor desfasurate de Asociatia IHTIS si va propune si dvs, dragii nostri parinti, ca atunci cand va vom anunta viitoarele actiuni ale Asociatie la care CONIL  se va alatura , sa raspundeti pozitiv, in masura in care puteti, apelului nostru.

Presedinta Asociatiei IHTIS, Mihaela Mihaescu, blocata intr-un fotoliu rulant , debordeaza atat de multa putere si energie…. Pasiunea ei este scrisul si avem bucuria de a va prezenta o poezie , una din multele ei poezii publicate in cartea „Ravas pentru lumea de azi”

EU SUNT

Sunt doar un punct in univers

Si-ncerc sa dau vietii un sens

Fara sa uit sau sa ignor

Ca-n viata totu-i trecator,

Ca trupu-n care sunt ascuns

Adesea pot fi distrus.

Sunt prunc. La pieptul maicii stand

Ma simt neputincios si plang,

Stiind ca nu intamplator

Ieri m-am nascut,maine-am sa mor.

Doar azi am sansa,cautand….

Sa aflu cine sunt.

Sunt rezultatul unui gand ,

Actor pe acena vietii sunt,

Crestin in Casa Celui Sfant.

Sunt tanar ce traiesc sperand

Si-s om,o umbra pe pamant

Sau un nimic cand n-am cuvant.

Eu, noaptea mor si totusi sunt.

Despovarat de griji,visand

Veghez in juru-mi, rad si plang,

Imi odihnesc trupul plapand

Si dincolo de toate stand…

Stiu doar atat: EU SUNT.

Pentru a ii cunoaste mai bine va rugam sa vizitati site-ul http://asociatia-ihtis.ro

CONIL Kindergarten&After School

Lasă un răspuns

