Moment artistic pentru echipa CONIL

Dragi cititori,

Echipa CONIL Kindergarten Cotroceni a avut parte ieri, 8 martie 2010, de un spectacol ad-hoc dedicat lor si sustinut de minunatii elevi prezenti. Coordonati de catre Miss Monica Pislariu – profesor de muzica, micutii artisti au reusit sa impresioneze intreaga asistenta prezenta. Pentru 20 de minute, ne-am simtit intr-o lume de basm, o lume frumoasa in care totul inseamna dragoste si iubire.

Multumim tututror copiilor de la CONIL pentru momentul emotionant pe care ni l-au pregatit. Multumim Miss Monica pentru tot efortul depus de-a lungul timpului pentru ca cei mici sa reuseasca astfel de momente impresionante.

CONIL Kindergarten

2 responses to this post.

  1. Posted by Alice Cojan on 09/03/2010 at 10:48 am

    WOW! Iata reactia mea dupa ce am privit pozele si am citit postarea dvs, Miss Adela! Copiii nostri frumosi si inimosi isi arata dragostea si recunostinta, asa cum stiu ei mai bine, fata de dvs, cele care zi de zi ne ajutati sa ii formam in tinerii de maine. Fiti mandre de ei pentru ca aveti de ce! Bravo, Miss Monica!

    Răspunde

  2. Posted by Miss Monica on 09/03/2010 at 4:13 pm

    Multumesc dragalasilor mei mici pentru ca m-au ajutat sa le oferim un mic spectacol de 8 Martie, doamnelor care se ocupa de ei zilnic, cu atata dragoste.

    LA MULTI ANI!!! TUTUROR

    Miss Monica

    Răspunde

Lasă un răspuns

