Mihaita a devenit…un exemplu de elev

Dragi prieteni,

La grupa mini de la CONIL Kindergarten Cotroceni , cel mai mic elev -Mihaita – da semne de mari progrese in a deveni baiat mare al grupei mini.  Micutul Mihai, a inteles ca la gradinita nu se circula in brate si ca la somn, fiecare copil are propriul sau patut. Incet-incet , Mihaita invata sa manace singur astfel ca trebuie sa il felicitam pentru progresele enorme pe care le-a facut.

Bravo Mihai !

CONIL Kindergarten

8 responses to this post.

  1. Posted by Mama on 12/03/2010 at 10:40 am

    Baiatul mamei cuminte si frumos!

    Răspunde

  2. Posted by Mihai on 12/03/2010 at 10:41 am

    ce varsta are?
    e dragutz foc

    Răspunde

  3. Posted by TATA on 12/03/2010 at 10:43 am

    Mihaita cel mai mic din gradinita are 1 an si aproape 4 luni.

    Răspunde

  4. Posted by Bogdan on 12/03/2010 at 10:44 am

    Da. Este nepotelul meu!
    bravo Miky!

    Răspunde

  5. Posted by Minela on 12/03/2010 at 10:58 am

    Bravo bucalat frumos.Inseamna ca daca veniti in Belgia si mergem iara la restaurant ii lasi pe tati si pe mami sa pape si ei impreuna si nu pe rand, pentru ca tu esti baiat mare si o sa mananci singur.
    Te pupa Minela si Adi

    Răspunde

  6. Posted by Mihai on 12/03/2010 at 11:01 am

    ce varsta are ?
    e ff dragutz.

    Răspunde

  7. Posted by Alice Cojan on 12/03/2010 at 7:58 pm

    ce dulcic e!
    sa va traiasca!
    mi-ati dat curaj pentru pici nr.2 la anul🙂

    Răspunde

  8. Posted by Tata on 12/03/2010 at 10:08 pm

    Mihaita cel mai mic din gradinita are un an si 4 luni!
    Alice Cojan@ –Dumnezeu sa va ajute!

    Răspunde

Lasă un răspuns

