Talent de copil la CONIL After School -clasa a-III-a

Dragi prieteni,

Asa cum va spuneam saptamana trecuta, in cadrul concursului „Scriitorul saptamanii”, elevii claselor a-II-a si a-III-a de la CONIL After School, au avut de realizat o scurta poezie despre mame. Am selectat pentru dvs cateva din cele mai interesante :

Sosirea primaverii (Catalina Tuclea)

Astazi iarna s-a sfarsit,

Primavara a venit,
Ghioceii-au rasarit

Si-ale pasari au venit

Primavara a revenit,

Multi boboci au inflorit

Alte flori au rasarit

Si poieni au implinit

Mama (Ioana Loghin)

Mama este ca o floare,

Ca un ghiocel firav,

Fiinta cea mai draga

Este chiar mamica mea

Primavara infloreste

Cate-o floare pentru ea

Eu ma bucur foarte mult

Fiindca e mamica mea.

Mama (Radu Serafim)

Mama cea mai draga din lume,

Cu un ghiocel firav in mana

Si cu el ma aperi oricand as avea nevoie

Pentru ca vrei sa ma pazesti la nesfarsit

Dupa toate acestea,

Cu mana la piept,

Iti multumesc pentru frumoasele mele momente,

Si pentru ca anotimpul tau preferat vine in curand.

Primavara (Radu Ghita)

Primavara are flori,

Ea e calda

Si cu nori,

In lumina se scalda!

Primavara infrunzeste,

Ghiocelul ce vesteste,

Fluturele clipeste

Si albina iar zambeste !

Iubirea Primavareii (Andrei Filip)

-Primavara mea iubita,

Tu esti foarte-ndragostita?

Ca ma-ntreb de multa vreme

Acest lucru iubitor!

– Nu baiete,

Ce ma-ntrebi?

Ti-am raspuns,

Acuma pleaca!

-Stai ca plec,

Nu te enerva!

Da, eu plec acuma,

Ce mult ma voi distra !

Inceput de primavara (Ismail Sara )

E-nceput de primavara,

Ghiocei cu capu’n jos

Sunt afara.

Crini, lalele si-alte flori,

Vor iesi de sub zapada.

Ierburi mari

Vor iesi de sub neaua calda.

Primavara,

Hai afara…

Ce mai stai, langa sunetul de nai?

Felictam din nou elevii clasei a-III-a pentru minunatele lor creatii si avem convingerea ca , prin exercitiu, acestia vor realiza lucrari din ce in ce mai valoroase.

CONIL After School

Lasă un răspuns

