Grupa mini CONIL Kindergarten se pregateste de cursa

Dragi cititori,

             Va spuneam ca Miss Mirela, coordonatorul grupei mini de la CONIL, ii antreneaza pe cei mici in fel de fel de activitati pentru o dezvoltare cat mai armonioasa. Pentru ca in curtea CONIL Kindergarten Cotroceni s-au desfasurat ieri o serie de concursuri, iata ca si Miss Mirela i-a antrenat pe micutii sai elevi in astfel de activitati. Desi unora pare a le fi putin frica (Mara), cursa s-a desfasurat in conditii optime si toti participantii s-au numarat printre castigatori. Felicitari tuturor!

CONIL Kindergarten

6 responses to this post.

  1. Posted by Mihai on 23/03/2010 at 10:32 am

    Mihaita pe asin.
    hahahaaaaaaaa
    bravo Mihaita!

    Răspunde

  2. Posted by MAMA on 23/03/2010 at 10:34 am

    >:D< Myky , baiatul frumos!

    Răspunde

  3. Posted by Bogdan on 23/03/2010 at 10:35 am

    Nepotelul meu, il pupa unchiuletul.
    bravo Mihaita

    Răspunde

  4. Posted by TATA on 23/03/2010 at 10:37 am

    Pe calul de acasa nu prea se urca, e clar ca trebuie sa ii luam un magarus sau macar un ponei!

    Răspunde

  5. Posted by Minela on 23/03/2010 at 10:42 am

    Bravo Miki,
    Cand vii aici mergem sa te punem pe un poneias, sa te antrenezi intre timp, da?Vad ca esti baietel curajos.
    Te pupam Adi si Minela

    Răspunde

  6. Te pup Mihaita!Vei ajunge un maaare calaret!🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

