Bun venit, Matei si Alexia!

Dragi prieteni,

Iata-i pe cei doi frati care au inceput in aceasta luna cursurile gradinitei CONIL. Matei este cel mai nou membru al grupei mini  coordonata de catre Miss Mirela iar Alexia este o noua membra a grupei condusa de catre Miss Cristina.
Bine ati venit! Speram sa realizam impreuna lucruri minunate !

CONIL Kindergarten

One response to this post.

  1. Posted by Radu Mihai on 25/03/2010 at 10:28 am

    Matei.
    ce baiat dragut.
    Am fost sa il iau pe Mihaita baietelul meu si Matei a sarit la mine in brate si m-a strans tare.
    nu mai vroia sa imi dea drumul.
    isi lua cu manutele larevedere de la toti si spunea mama, mama.
    imi venea sa il iau si pe el acasa.
    il iubeste si Mihaita si toate Misele de la gradi

    Răspunde

Lasă un răspuns

